تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

کریس دی‌ برگ، ماچ موچ، چلوکباب

با سلام، این‌جانب عل اصغر از دگولس پرس، خبرهای ایران و جهان و کشورهای دیگر و مکزیک و اروپا و لندن و شهرستان را به سمع و عمل شما می‌رساند.

بهاییان قاتل شیخ فضل‌الله نوری دستگیر شدند
به دنبال انفجار شیراز که مستقیماً توسط آمریکا صورت گرفت و منجر به دستگیری گروهی از هم‌وطنان بهایی شد، وزارت اطلاعات و امور خفن اعلام کرد: عامل انفجار هفتم تیر ۲۹ سال پیش که قاتلین آن تا کنون چند بار اعدام شده‌اند، سه تن بهایی بودند که در تهران دستگیر شدند.

هم‌چنین وزارت اطلاعات و امور خفن به نقل از وزارت مسکن و شهربازی، اعلام کرد که عامل اصلی انفجار قطار باری در نیشابور که پنج سال قبل صورت گرفت، بهاییان بودند که به همین دلیل چهار بهایی در قائم‌شهر دستگیر شدند.


این برنامه را از این‌جا دانلود کنید

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

من از شنونده های پرو پاقرص شما هستم و تازه بخش ویوئی این رادیو را کشف کردم ولی واقعییتش بخش تصویری چیزی اضافه بر فایل صوتی کههمیشه میشنوم نداشته و بسیار ضعیف است و فکر میکنم الزاما وقتی اتفاق جدیدی با تصویر نمیافتد و فراتر از فایل صوتی نمیرود وجودش زیر سئوال میرود .هر چند که مشکلاتو محدودیت های کار را میدانم ولی باز توجیهی برا یارائه کار ضعیف نمیبینم .
موفق باشید

-- ف.فیض ، Jun 11, 2008

سلام
من با استفاده از فیلتر شکن سایتتونو بار میکنم ولی نمیتونم هیچ یک از ویدیوها و فایلهای صوتی را دانلود کنم حتی پلیر را هم دانلود کرده ام

-- کوشی ، Jun 14, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)