تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

برف و حرف، بابانوئل دستگیر شد

برنامه از این ستون به آن ستون ابراهیم نبوی با حضور درخشان خانواده هنرمند این برنامه تقدیم می شود. در این برنامه علی اصغر خبرهای بارش سنگین برف در سراسر کشور که باعث قطع آب و گاز و نفت و نان و زبان مسوولان شد، رقابت انتخاباتی میان حسین برکت و هیلاری کلینتون در آمریکا، تقدیم بودجه صد صفحه ای توسط محمود گازولین به مجلس، دستگیری بابانوئل به دلیل انداختن شلوار توی چکمه، درگیری میان قایق های سپاه و ناو آمریکایی در تنگه هرمز که شوخی دستی بود، ثبت نام انتخابات مجلس هشتم در تهران و انتخاب یک رئیس فدراسیون فوتبال کشور از میان یک کاندیدا را اعلام می کند. سپس علی اکبر خوشحال گزارش شکوهمندی از لغو مراسم گلدن گلوب بع قول خودش تقدیم می کند و جناب سرهنگ مستشار گزارش هوای یخ زده کشور را ارائه می دهد. در پایان این برنامه نازلی احساس شعری در مورد برف و حرف و ظرف می خواند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

دمت گرم عل‌اصغر... می‌خوامت

-- آرش ، Jan 17, 2008

آقا ما سرعت اینترنتمون به لطف محمود نفتالین و وزیر نامحترم مخابرات پایین است. لطفا لینک برای دانلود برنامه ها بگذارید.

-- امید ، Jan 18, 2008

We love u

-- Seyd Saba ، Jan 18, 2008

akhare khallaghiati agha nabavi, kolli harfaye nishdaaret hal midan :)

-- mehdi ، Jan 20, 2008

baraye hezaro00000minbar taghaza darim donlod bezarin baraye maa

-- ghati ، Jan 20, 2008

آفای نبوی سلام و درود. دمت گرم با این برنامه با حالت. بسیار عالی است و هنرمندانه. لهجه کرمونیت رو میتونی غلیظ کنید بهتره.

-- نیما ، Jan 20, 2008

salam,man nazari nadaram, kaarhai shoma ra mikhaham mail konam iran ama nemisheh bad az 30 sal biron bodan akar yek radoi cultuel shenidani pyda shod piroze bashid

-- bahman saremi ، Jan 22, 2008

با سلام
خواهش می کنم یک فکری به حال سرعت " از این ستون به آن ستون بکنید" . خیلی طول می کشه تا لود بشه. درواقع برای اینکه 10ثانیه از این برنامه رو ببینم باید کمی بیشتر از 30 ثانیه برای لود شدن منتظر بشم. اینطوری 3 برابر معمول وقت لازمه تا بتونم این برنامه رو ببینم و به علت کمبود وقت مجبورم عطایش را به لقایش ببخشم.
اگه می شه لطفا کاری بکنین.
ممنون

-- ... ، Jan 25, 2008

با آرزوي تندرستي و سلامتي براي تك تك دست اندركاران راديو ي خوب زمانه كه تلاش براي خرد و روشن فكري و آگاهي ما در ايران دارد.
طبق نظري كه يكي از خوانندگان در بالا داد با سرعت و فيلتر ي كه ما داريم اگر امكان دارد برنامه شيرين آقاي نبوي را طوري طراحي كنيد كه قابل دانلود باشد.
به هر حال اميددارم خالق توانا يارتان باشد
همگيتون را دوست دارم

-- hassan ، Jan 27, 2008

سلام
آقا کارت درسته، ولی به خدا نمیشه دید. خیلی طول میکشه. میدونم خیلی از کارهات رو به اسم کسای دیگه استفاده کردن، ولی نمیشه یه "نبوی" خفن و گنده بنویسی وسطش و بذاریش واسه دانلود. اینجوری هم حقوق مولف محترم محفوظه هم اینکه دهن ما .... نمیشه که پنج دقیقه آقا داور رو ببینیم.
مخلص و ممنون
امیر منصور

-- امیر منصور ، Feb 6, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)