تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

رنگ، سیاست و کسی که می‌آید

بخش بيستم برنامه رادیویی «از این ستون به آن ستون» تقديم می‌شود با خبرهای این هفته از دگولس پرس: آقا محمود نفتی، ریاست محترم جمهوری گل‌بلستان در مصاحبه مطبوعاتی اعلام داشت: «در ایران آزادی کامل و مطلق وجود دارد.» وی یک ماه قبل اعلام کرده بود که در ایران «تقریباْ آزادی مطلق وجود دارد.» ولی ظاهراْ بعد از این که سه نفر از روزنامه‌نگاران دستگیر و دو روزنامه «شرق» و «هم‌میهن» توقیف شدند، آزادی در ایران کامل و مطلق شد. آخه محمود! مطلق که این جوری نیست!

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

chetori pesar khaaleye Ali asghare aazari Ali Akbare kermooni shode? Vali khodaayysh jofteshoon ro khoob baazi mikoni. zende baad roohe Nabavi ke dar shomaa haa damide.

-- medi ، Sep 7, 2007

dar javaab medi, az baba-hashoon bepors, ageh joor dar nai omad ieh negaahi beh hamsaaieh ha bendaaz

-- بدون نام ، Sep 8, 2007

سلام با آرزوي سلامت براي شما آقاي نبوي. ساعت ها از خواندن مقاله شما راجع به خانم رجبي اين ديوانه زنجيري قرن حاضر خنديدم. دستتون درد نکنه.نوشتن يک پاسخ طنز در خور ادبيات اين خانم رواني احتمالا يکي از شاهکارهاي دونياي طنز خواهد شد. اين آقاي علي اصغر هم که واقعا برنامه اش حرف نداره و کاملا موافقم که همه برنامه را بدين دست ايشون چون حسابي تو نقشش جا افتاده و هر بار با مهارت بيشتري برنامه را اجراميکه. دوستدار شما شهناز از اسپانيا

-- شهناز ستايش ، Sep 9, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)