تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دائی جان ناپلئون

روایتی تازه از دائی جان ناپلئون در سخن پرویز صیاد و دیگران
داوود رشیدی هنرپیشه انتخابی نقش اسدالله میرزا، عزت الله انتظامی در نقش مش قاسم، و علی نصیریان در نقش دائی جان ناپلئون


Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سریال دایی جان ناپلئون یکی از بهترین سریالهای ایرانی بوده و هست و یادگاریست از زمان بچه گی . فیلم بسیار خاطره انگیز و زیبایی بود . مرسی . سبز باشید .

-- شهره ، Aug 17, 2007

بدون شک بهترین سریالی است که در تاریخ کارهای تلویزیونی ایران ساخته شده . هم از نظر داستان . هم از نظر ساخت و هم از نظر بازیگری . به نظر من بهترین بازیگران این سریال آقای نقشینه و مرحوم فنائیان و البته پرویز صیاد بوده اند . امیدوارم روزی یک برنامه کامل در رابطه با این سریال با شرکت کارشناسان واقعی سینما ساخته شود . با درود به شما که این کلیپ را کار کردید

-- حمید ، Aug 18, 2007

سريال خيلي قشنگي است البته من همون قبل ازانقلاب اونوديدم وجديدا هم بعضي از قست هاشو كه ماهواره نشون ميداد . سريال بسيار جذاب و سرگرم كننده اي بود.

-- مريم قاسمي ، Aug 18, 2007

Shegefta k man baraye bar e sevom hamin dishab in serial ra didam. Tarikh e gham angiz e mihene mast. Tarikhi tahlili o jamee shenakhti .

-- irandokht ، Aug 18, 2007

در همه عالم تکه نشان دهنده طرز فکر سنتی که باعث حکومت چنین حاکمانی بر ما است .موفق باشید

-- بدون نام ، Aug 18, 2007

جدا از آقای پرویز صیاد که گفته هایش درک می شود، دیگران فارسی ی دست و پا شکسته ای دارند و گاه نا توان از بیان یک جمله اند. تهیه کننده ی این گزارش تصویری، از گنجاندن این کسان در گزارش خود در اندیشه چه چیزی بوده؟ وای به حال شنوندگان چنین کسانی!

-- آرتا ، Aug 18, 2007

دایی جان ناپلئون در GooglVideo ـ
http://video.google.com/videoplay?docid=-4172619843121303545

-- بدون نام ، Aug 18, 2007

هزاران هزار درود بر ایرج پزشکزاد نویسنده و ناصر تقوایی کارگردان وپرویز صیاد بازیگر کم نظیر و روانشادان پرویز فنی زاده و پروین ملکوتی و غلامحسین نقشینه که خالق این شاهکار جاودانه بودند.

-- فرزانه ، Aug 18, 2007

دايي جان ناپليون را اگر بگويم كه بيش از صد بار ديدم اغراق
نكردم ودوست دارم صد بار ديگر هم ببينم چون تنها سريالي است كه همه بازيگران بسيار حرفه اي انتخاب و بازي كردن و بحق بايد انرا بهترين سريال تاريخ فيلم ايران دانست بخصوص بازي بسيار جالب و زيباي اقايان پرويز صياد و مش قاسم و خود داييجان من هميشه افسوس اينرا ميخورم كه اگر عوامل ساخت اين سريال در ايران بودند تا بحال چه فيلم هايي ميتوانستند بسازن با تشكر HH

-- hamy hesamy ، Aug 18, 2007

نمره سريال بيست دست شما در نکنه خاطرات زيادی را زنده کرديد.

-- Medusa مدوسا ، Aug 19, 2007

سلام بر ايرج پزشکزاد که در آن بالا نامی از او که اينهمه اثر او ست نياورديد! و مرسی از ناصر تقوايی هم اين روزها ديگر بی تقوا شده! و اما ايکاش آدمهای عاقل تری را پيدا کرده بوديد و از آنها راجع به اين فيلم و اين اثر از آنها پرسيده بوديد! اينها گويی از همان فيلم بيرون آمده اند و بيچاره ها غير از يکی دونفر چيزی برای گفتن ندارند! گفتم گويی اين مصاحبه شوندگان از توی فيلم بيرون آمدند، و اضافه کنم با اين تفاوت که آرتيستهای فيلم آنها با هنرمندی حودشان را با هوش و ذکاوت به آن پايينها و در حد پرسوناژهای احمق و عقب افتاده می رسانند ! و مصاحبه شوندگان اما خودشان در همان حد هستند! حيف!
پروانه دانشجو از تهران

-- پروانه دانشجو از تهران ، Aug 19, 2007

زیباترین فیلم و زیباترین خاطره دوران کودکی من.

-- بحرانی ، Aug 19, 2007

هنوز آن را از زيباترين آثار سينمايي وادبي ميدانم ...هميشه ديدني وجذاب...مرا به دنياي زيباي 14 سالگيم ميبرد...كه غرق دينش در تلويزيون ميشدم.... نوشته...يازيها...همه وهمه فوق العاده...

-- فروزنده ، Aug 20, 2007

در تهیه یک گزارش باید به استادان و پیشکسوتان آن هنر رجوع کرد. فکر می کنم به جز خانم میلانی و آقای پرویز صیاد. دیگر مصاحبه شونده ها اهل فن نیستند.

-- حسین ، Aug 20, 2007

kojaa mitavaan digar hamchon sayyaad, fannizaade, foroohar raa baa chenin senaario va chenin kaargardaani dar kanaare ham nahaad o seriali chenin azim dorost kard? hattaa agar zamaane shaah bood o hameye in bozorgaan dore ham va dar gheide hayaat, moshkel mishod chenin shaahkaari padid aavard. majmooe-e dar hadde besyaar "TOP". be khosoos fannizaade raa gooyy baraaye in naghsh saakhte boodand. gooyy khode khode mash ghaasem bood. be khosoos aanjaa ke bil raa dore sarash micharkhaanad, fogh-ol-aade ast. heif ke sedaaye sayyaad az khodash nabood.

-- medi ، Aug 24, 2007

clip aktiv nist. lotfan eslah namaeed.

-- irani ، Aug 28, 2007

يكي از زيباترين آثار در عرصه هنر ايران و بهترين خاطره زمان كودكي من .

-- بهزاد ، Sep 14, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)