تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سیمرغ

آهنگ سیمرغ از آلبوم سیمرغ
خواننده : راستین
ترانه سرا: اردلان سرفراز
موسیقی: فرید زولاند
تنظیم: واهان اسکندریان
کارگردان: راوی


Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

کار خیلی جالبی بود. چیزی که برای من خیلی جالب بود هماهنگی در کار بود. همه چی با هم هماهنگ بود حتی لباس و چهره خواننده با بقیه صحنه ها.
خلاصه اینکه two thumbs up for you guys

-- mina ، Aug 7, 2007

کار قشنگی بود. منتها نمره اسطوره شناسی شاعرش می شه صفر. اونی که "از خاکستر خود می گشاید پر" اسمش ققنوس است نه سیمرغ.

-- حمید ، Aug 7, 2007

ای کاش این آهنگ رو به مناسبت 18تیر در سایت قرار می دادید!
کار فوق العاده ای است...
http://freedomisnotfree.blogfa.com/

-- آزادی بی بها نیست ، Aug 8, 2007

آفرین به زمانه ! اگر می توانید بخش تصویری خود را توسعه بدهید .ممنون

-- منوچهر ، Aug 9, 2007

اینترنت در ایران به صورت معمولی با سرعت 6 کیلو بایت در ثانبه ارائه میشه و اگر adsl باشه سرعت بیشتر از 40 کیلو بایت در ثانیه برای دانلود نیست ، برای جلب کاربران بیشتر ، میتونید کیفیت ویدئو رو پایین تر بیاورید بهتر و سریعتر لود شود.مرسی.

-- پویا ، Aug 9, 2007

کار خوب بود. مهر زلاند پاش بود. تنظیم هم خوبه، مثل کارای خوب لوس انجلسی اه و نه بیشتر. بچه های این ور آب توی همین ایران خودمون حرفای جدید تری دارن توی بحث تنظیم. تحریر های خواننده قدیمی بود، تحریر ها مال ابی اه این تحریر ها، و مال 7 8 10 ساله پیش. در مورد نظر دوستمون راجع به ققنوس و سیمرغ، ای بابا سخت نگیر. سرفراز دیگه. دیگه بد تر از "شن جاشو پر می کنه/که میاره دست باد" نیست که. (منظور شاعر این بوده که: شنی که دست باد میاردش، جاشو پر می کنه. اما به خاطر حفظ وزن اجزای جمله به طرز ناشیانه ای ریخته به هم).

-- صفا ، Aug 10, 2007

عالی بود!! همه اش یه طرف -چلو نوازی دو دستی را عشق است!!! آرشه /یه دفه با راست- یه دفه باچپ!!!حال کردم !بی خیال نازکخونی ابیوار!!

-- سوسن ، Aug 10, 2007

با تشکر از شما .
لطفا اسم ترانه سرا را صحیح بنویسید !
اردلان سرفراز صحیح است نه سرافراز .

-----
ممنون از تذکر، تصحیح شد

-- مهیار ، Aug 10, 2007

سلام،کماله تشکرو دارم از شما دوستان در سایت.
بسیار بی نقص و زیباست.
اقای فرید زلاند و اقای سرفراز و دوستانشان بعد از داریوش شاهکاره دیگری وارد بازار صدا میکنند و من و طرفدارانشان همیشه دوستارشان خواهیم ماند.

-- Hldv psdk ، Aug 16, 2007

کار های شما حیلی خیلی قوووووووی است . و مدتها بود خواننده این چنینی نداشتیم و سبک متفاوتی داشتی ما از شما آهنگهای بیشتری میخواهیم

-- بدون نام ، Aug 30, 2007

جالب است که بعضی فکر می کنند فقط خودشان کتاب می خوانند یعنی اردلان بعد از 30 سال شاعری تفاوت سیمرغ و ققنوس را نمی داند حضرت دانا ققنوس پرنده ای است که در پایان عمرش از درون آتشی خود خواسته نسل فردایش متولد می شود اینجا صحبت از به آتش کشیده شدن است و سیمرغ که اسطوره ای است از توانا ای و خود باوری جمعی در ضمن هر کس سلیقه ای دارد چقدر آسان نتیجه می گیرد که کار بچه های داخل ایران بهتر است و راحت تر حکم صادر می کنید بچه های ایران باید بکوشند شاگردان خلف این بزرگان باشند راستی از چه کسی سخن می گویید محسن نامجو یا بنیامین؟

-- محمد صمدی ، Sep 9, 2007

اي كاش از ترانه هاي آقاي شهيار قنبري هم كه در اين آلبوم زيبايي آفريني بسيار كرده اند حتي اگر شده متن ترانه ي "خوش" چيزي درج مي شد. خوشم خوشم چنان خوشم/كه غصه هامو مي كشم همه تهِ تهِ سفر/فقط منم كه چاووشم

-- حسين ، Sep 15, 2007

کار همه دست اندر کاران عالی بود،و صدای راستین عزیز که هیچ نقصی نداره، معرکه ست.اون دوستانیم که جو گرفتشونو خورده فرمایش میکنن بهشون پیشنهاد میکنم برن همون آهنگای فالش داخلی مثل بنیامین و گوش بدن.اینجوی کلاس کار بقیه حفظ میشه.

-- نیوشا ، Sep 18, 2007

با سپاس از شما جهت توجه به این ترانه بیدار. راستی که ما نسل سیمرغیم .خدمت دوستان محترم که قصد اظهار نظر در خصوص اردلان بزرگ را دارند عرض کنم ما هنوز در خانه ترانه حسرت ترانه سرایی را داریم که قلم اردلان را داشته باشد و ساعتها به نقد و تحسین اردلان می پردازیم(با احترام به یغما گلرویی،استاد عزیزم) پس ما در این اندازه نیستیم که اردلان را سرزنش کنیم.خدمت دوستان عزیز که قصد نقد ترانه های شاعران بزرگ چون ایرج ، شهیار؛اردلان و زویا را دارند باید عرض کنم مطالعات کاملی در زمینه ادبیات ایران داشته باشند .

-- بدون نام ، Jan 12, 2008

با سپاس از شما جهت توجه به این ترانه بیدار راستی که ما نسل سیمرغیم .خدمت دوستان محترم که قصد اظهار نظر در خصوص اردلان بزرگ را دارند عرض کنم ما هنوز در خانه ترانه حسرت ترانه سرایی را داریم که قلم اردلان را داشته باشد و ساعتها به نقد و تحسین اردلان می پردازیم(با احترام به یغما گلرویی،استاد عزیزم) پس ما در این اندازه نیستیم که اردلان را سرزنش کنیم.خدمت دوستان عزیز که قصد نقد ترانه های شاعران بزرگ چون ایرج ، شهیار؛اردلان و زویا را دارند باید عرض کنم مطالعات کاملی در زمینه ادبیات ایران داشته باشند . سعید

-- بدون نام ، Jan 12, 2008

اردلان عزیز بهتر از من و دیگران میداند که چه کسی باید با چه سبک و شعر و آهنگی خوانندگی کند و از عزیزانی که درباره شعر , آهنگ و تنظیم چیزی نمیدونند خواهش میکنم جو گیر نشوند و چرت ننویسن (البته با عرض معذرت) ابی خیلی خوب و عالی بود راستین هم خیلی خوبه و عالیتر هم خواهد شد آینده همه چیز رو مشخص میکنه

-- لیلی ، Feb 11, 2008

کار فوق العادهای بود البته سیمرغش شاهکار بود.

-- نامی ، Jun 28, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)