تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

یک وقفه کوتاه

یک وقفه کوتاه
کاری از حامد صفائی
بخش فیلمهای ارسالی بینندگان در ببین تی وی


Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

با سلام،
آخر شما دیگر شورش را درآورده اید. در انتخاب کارهایتان دقت کنید و اینهمه خود و دیگران را مسخره نکنید. در ضمن کسی را که از دنیای فیلم وویدیو سردر می آورد مسئول این بخش کنید. از قرار معمول نمیدانید با بودجه هاتان چه کنید. اگر صلاحیت لازم را برای کاری ندارید، لطفاً سراغش نروید. اینقدر پر مدعی نباشید و کاری را که میکنید جدی بگیرید.
سیامک ظریف کار
--------------------------------
زمانه: اگر دو کلمه هم نقد می کردید بهتر نبود؟ این ویدیو عیب اش کجا بود؟ ضمنا برای این کار بودجه ای مصرف نمی کنیم دوست عزیز

-- سیامک ظریف کار ، Aug 4, 2007

فیلم رو دوست داشتم اما تا تموم نشده بود! به نظرم تیکه آخر فیلم رسمن گند زد به تمام حسی که تو فیلم به بیننده منتقل شده بود... بدون کوچکترین هدفی. یعنی آخرش واقعن میگی خب که چی؟ جدن چه اشکالی داشت فیلم با اون حس جالبش آدم رو تنها میذاشت؟

-- محمد ، Aug 4, 2007

انتخاب جالبي بود يه فكر و يه حس جديد ... توجه منو خيلي جلب كرد ... آخرش خيلي غير منتظره بود ... مرسي ...

-- حجت ، Aug 4, 2007

کار بسیار جالب و خوبی بود؛ حس و ساختار کاراکتریستیک داستانهای کوتاه را خیلی خوب به ویدیو منتقل کرده است.

-- یاری استوانی ، Aug 4, 2007

کاملآ با حرفهای سیامک ظریف کار موافقم. هیچ و پوچ بهترین تعریفی هست که میشه در مورد این کار گفت..واقعآ تهی از همه چی بود..هیچی برای گفتن و ارائه کردن نداشت...

-- مینا ، Aug 4, 2007

فیلم خیلی قشنگ بود، از دیدنش لذت بردم. پایان بندیش هم خیلی جالب بود.

-- هومن ، Aug 5, 2007

دوستان برای تماس با من ( سازنده این فیلم ) میتونید به این آدرس ای میل بزنید
hamed@tehranavenue.com

-- حامد صفایی ، Aug 5, 2007

متاسفانه یک اشکال زیربنایی ما نداشتن اعتقاد به کثرت کرایی فکری است؛ غالبا یک دید را - و البته آنهم دید خودمان را - نتها جائز میشماریم.
به امید روزی که فرق "هیچی برای گفتن و ارائه کردن نداشت" و "چیز مزخرفی بود" را با " من خوشم نیامد" و "به سلیقه من نخورد" را بفهمیم.

-- یاری استوانی ، Aug 5, 2007

کار بسيار خوبيه . يه پرفورمنس حرفه اي و ايروني .
بهتره عادلانه قضاوت کنيم و پس از ديدن اطرافمون به اين سو سو ها نگاه کنيم .
ممنونم حامد جان

-- داود ، Aug 5, 2007

یاری استوانی، یک اشکال زیر بنائی دیگر ما هم این هست که هنوز گرفتار "پزهای روشنفکرانه" و "دمکراسی من درآوردی" خودمان هستیم..یک کار هنری، یک آفرینش ادبی، یک کار تصویری یا هر چیزی که مدعی آفرینشش هستیم باید حرفی برای گفتن داشته باشه، حرف تازه ای، چیز نگفته شده ای، نگاه متفاوتی...حتی اگر حرف تکراری هم زده میشه آن حرف تکراری را در غالب جدید بیان کنه..این کار هیچی برای گفتن نداشت..این هیچ ربطی به سلیقة شخصی نداره..

-- مینا ، Aug 6, 2007

با سلام،
خطاب به زمانه: منظور از بودجه هزینه ایست، که صرف تهیه و تولید برنامه ای میشود. به شخصی دستمزدی داده میشود، تا کاری را به بهترین نحو انجام دهد. و این شامل حال مسئول این برنامه هم میشود، که گویا متأسفانه مثل بعضی بخشهای دیگر از ضعف فنی-حرفه ای برخوردار است، یا اینکه اینجا هم روابط و ضوابطی حاکم است!؟ در ضمن سری به سایت You Tube بزنید و مشاهده کنید، که نوجوانان 14 الی 18 ساله چه کارهای خوش ذوق و بعضاً
حرفه ای خلق می کنند.
و اما در رابطه با اثر ویدیوئی: شخصاً برای آقای حامد صفایی آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم با کسب تجربه های بیشتر به خلق اثرهای بهتری دست یابند.
و اما جناب دادود گرامی، لطفاً رجوع کنید به پیدایش سبک پرفورمنس که تاریخچۀ آن به 1960 برمی گردد و چنانچه امکانش را دارید خود را با این سبک مشغول کنید، تا شاید دیدتان تغییر کند. امیدوارم این بدفهی بوجود نیاید، که انگیزه ام کوچک جلوه دادن نظر شماست.
یاری استواری محترم، من فیلم ویدیوئی را نقد نکردم چون به نظر من در حد نقد کردن نبود، هر چند که برای آقای صفایی احترام قائل هستم. در ضمن نکاتی را هم مینا خانم مطرح کردند، که دیگر نیاز به بازگویی نیست. روی انتقاد من به مسئول این بخش ز مانه بود. متأسفانه در بخشهایی از رادیو زمانه کج سلیقه گی های فاحشی میشود.
سیامک ظریف کار، آلمان

-- سیامک ظریف کار ، Aug 7, 2007

نه. مخالفم. من به عنوان یه بیننده عادی این کار رو جدا دوست داشتم. واقعا عالی بود.

-- بدون نام ، Aug 10, 2007

منم مخالفم. در کل کار خیلی جالبی بود. یک جورایی احساس میکردم که انعکاس زندگی خودمه و دیدمش. اما کاملا یک کار تازه و متفاوت بود.

-- بدون نام ، Aug 22, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)