رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۶ فروردین ۱۳۸۸

اخبار جعلی بعد از ۱۳ بدر

در روز ۱۳ نوروز، این شبکه جهانی اینترنت سر ما را کلاه گذاشت و فایل صوتی خالی ما را فرستاد رادیو زمانه که به بخش‌هایی از آن توجه کنید:

Download it Here!

« ...مقام معظم رهبری از خانواده امیدرضا میرصیافی دلجویی کرد. مقام معظم گفتند من مسوولیت اتفاق اخیر را بر عهده می‌گیرم و ضارب میر صیافی حتما مجازات خواهد شد.

پرونده مرحومه مقتوله مغفوره، دکتر زهرا بنی‌یعقوب پیدا شد و مسوولان مرگ وی خود را معرفی کردند و از خانواده آن مرحوم برای دار زدنش در بازداشتگاه طلب مغفرت کردند.

حداد معاون دادستانی تهران دانشجویان بازداشت شده دانشگاه امیر کبیر را آزاد کرد!

صادق محصولی تمامی آرای تقلبی چاپ شده و ذخیره شده در انبارهای وزارت کشور را کشف و دستور داد همه این برگه‌های رای را خمیر کنند. همچنین گفته شده که نامبرده از طریق سربازان نیروی انتظامی، تعداد زیادی کارتن خواب را در عید شناسایی و اطِام مساکین کرده است. سردار محصولی به رابینهود معروف است...»

به اخبار بعد از ۱۳ بدر توجه کنید:

محمود احمدی‌نژاد بعد از گذراندن دو شب و دو روز با هوگو چاوز باز هم تاکید کرد، ما در ایران همجنس‌باز نداریم. روز بعد از دومین دیدار پشت درهای بسته، احمدی‌نژاد که جور خاصی راه می‌رفت گفت حاضر است به خاطر هوگو از همه چیز دست بکشد.

چاوز بعد از دریافت مبالغی دلارهای ته مانده صندوق ذخیره ارزی، اعلام کرد حالا حاضر است رابطه اش با اسرائیل را قطع کند. اصولا آقای چاوز در بعد سیاسی یک کمی به فحشا کشیده شده و در قبال پول، انواع خدمات را انجام می‌دهد.

خواب کافی موجب تصفیه مغز می‌شود! در پی تحقیقات جدیدی که نشان می‌دهد مغز انسان در حین خواب زواید انباشته در مغز را دور می‌ریزد. ظاهرا آقای احمدی‌نژاد ۴ سال است نخوابیده! گفته می‌شود مقام‌های دیگر نظام هم از بی‌خوابی مفرط رنج می‌برند!

میر حسین موسوی، مومیایی نظام مقدس که به تازگی از موزه ایران باستان بیرون آمده گفت: باید تلویزیون خصوصی داشت. وی از دولتی بودن صدا و سیما انتقاد کرد. لازم به ذکر است که نامبرده در سال گاو دارد اندکی با شاخ گاو بازی می‌کند. مطابق قانون اساسی، صدا و سیما حکومتی است و زیر نظر رهبری، با این حساب برای راه انداختن تلویزیون غیر دولتی، باید قانون اساسی را تغییر داد، که تغییر قانون اساسی، مخالفت با مقام عظمای ولایت است و مخالفت با مقام عظمای ولایت، همان در افتادن با شاخ گاو. از نزدیکان میر حسین درخواست می شود ایشان را ارشاد فرمایند.

فاطمه رجبی میرحسین موسوی را برانداز خواند. وی هنوز میرحسین را خلع لباس نکرده است!

موسوی گفت، اصولگرای اصلاح‌طلب هستم. اصولا کسی که به اصول چسبیده که نمی رود اصول را اصلاح کند که! قرار است حزب موسوی تحت نام پارادوکس در همین روزها ثبت هم بشود!

مهدی کروبی اعلام کرد، حتی تا بعد ازز انتخابات و شکست، از نامزدی کناره‌گیری نخواهد کرد. وی افزود فقط مرگ او را از نامزدی دور خواهد کرد.

انجمن کودکان استثنایی حزب مشارکت به رهبری محمد رضا جلایی پور، از نوابیغ سیاست اعلام کردند از خاتمی مجددا درخواست خواهند کرد کاندیدا شود. ظاهرا این گروه رای اولی هنوز نمی‌دانند انصراف یعنی چه؟

حزب مشارکت گفت، به میرحسین رای خواهد داد. یکی از سران این حزب به کلاغستون گفت، از اولش هم قرار همین بود، و خاتمی فقط آمد برای میرحسین فضا سازی کند. معلوم نیست چرا این مردم بنده خدا ساده بودند و باور کردند! کلا در نظام مقدس، داغ کردن تنور انتخابات از اوجب واجبات است.

آزمایش موشکی کره شمالی شکست خورد. ایران به کره شمالی پیشنهاد کرد به جای فرستادن موشک، از فتوشاپ استفاده کند! هم خرجش کمتر است، هم همه می‌روند سر کار!

افشین قطبی که باز قرار بود سرمربی تیم ملی شود، باز هم تایید صلاحیت نشد. شورای نگهبان اعلام کرد، آقای قطبی اعتقاد و التزام به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه نداشته و نام خانوادگی‌اش شبیه نام خانوادگی دایی فرح دیبا بوده و در عین حال دروغ بلد نیست بگوید و به خاطر اصلاح الگوی مصرف رد صلاىٰت می‌شود. قرار است در سال ۱۳۸۸، همه امور در جهت اصلاح الگوی مصرف باشد.

پزشک متخصص ائمه جمعه در دیدار با این عزیزان گفت بر اساس سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شکر زیادی نخورند. اصولا ائمه جمعه از همه مسوولان بیشتر شکر زیادی می‌خورند که از ذکر جزئیات آن معذوریم!

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خنداندیمان.

-- پسته ، Apr 6, 2009 در ساعت 05:47 PM

قطبی دروغ بلد نیست؟

-- بدون نام ، Apr 6, 2009 در ساعت 05:47 PM

سلام. اين متنت خيلي شبيه به «از اين ستون به آن ستون» شادروان ابراهيم نبوي بود . . .
-----------------------
کلاغستون: کاکو یاد اون روزا بخیر!

-- محسن ، Apr 6, 2009 در ساعت 05:47 PM

آمو اووردم ، دست مریزاد ، مخصوصا بخش چاوز و محمود عالی بود .

-- چپ شیرازی ، Apr 7, 2009 در ساعت 05:47 PM

مثل همیشه ... عالی و فوق العاده.
نیک آهنگ عزیز!مرسی از خبرهای کلاغستونی زیبایت

-- آرش ، Apr 7, 2009 در ساعت 05:47 PM

باز که شما بند کردید به پایین تنه، نه کنه شما هم در کلاغستون تن مبارکتون خورده به آخوندها! اولاّ تنها احمدی‌نژاد نبود که جور خاصی راه می‌رفت چاوز هم وقتی از پشت درهای بسته آمد بیرون وضیعت بهتری نداشت! بعد از مدتی وقتی سردار، تیمسار، سرلشکر فیروزآبادی آمد بیرون معلوم شد به این دو نفر چی گذشته است!
کلاغه از فیروزآباد نزدیک قم،
---------------
کلاغستون: کاکو دیدی یه ریگی هم به کفش خودت هست؟

-- Kalagheh ، Apr 7, 2009 در ساعت 05:47 PM

کلاغ به این شیرین زبونی؟!

-- hamid ، Apr 15, 2009 در ساعت 05:47 PM