تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    
ديسکو زمانه

خصومت جرج کلونی و خداوند برزيلی

شنیدن دیسکو زمانه‌ی این هفته

در ديسکو زمانه‌ی اين هفته افزون بر آهنگ های "سرپا نگه دار"، کمی از بزرگان هالیوود می‌گوییم که خدای نکرده گرد آزار روی خاطر نازکشان نشیند. یکی از آنها، جرج کلونی است که از دست هم پیشه‌های دوربین بدست ما در آمریکا، آزرده خاطر است.


جرج کلونی از عکاسان مزاحم گلايه کرده است

چند روز پیش نزدیک بود که جرج کلونی با موتور سیکلتش سر و صورت یک عکاس مزاحم را صاف کند. خود او می‌گوید که این عملش عمدی نبوده، ولی رفتار عکاس طوری بوده که زندگی هر دویشان را در معرض خطر گذاشته است. جرج کلونی در مصاحبه با یک شبکه تلويزيون آمریکایی گفت: "کار این عکاسان، غیر قانونی است. آنها در جاده های شلوغ ستاره‌ها را تعقیب می‌کنند و کار به جایی رسیده که آدمهایی که حتی روحشان هم از این سبقت خبر ندارد، آزار می بینند."

دوستان عزیز عکاس، شما را بخدا، هر جای دنیا که هستید، جرج کلونی و امثالهم را زیادی در لوس آنجلس لوس نکنید. بگذارید که خودشان سراغتان بیایند و از شما بخواهند که ازشان عکس بگیرید.

نويسنده های نگران هاليوود

نویسنده‌های هالیوود هم در این روزها حال خوشی ندارند. آنها در آستانه آغاز گفتگوها برای از سر گیری قراردادهایشان میان اتحادیه نویسنده‌ها و استودیوهای اصلی هالیوود در مرکز هالیوود، راهپیمایی کردند. "آليشا کيز"، آواز‌خوان پاپ آمریکا برای نویسنده های نگران، تازه‌ترین آهنگش را تقدیم کرد. قرار است مذاکراتی میان اتحادیه نویسندگان و استودیوهای هالیوود روز 26 نوامبر از سر گرفته شود، تا ببینیم چه می‌شود. آنجاست که سرنوشت بسیاری از این نویسنده‌ها و درآمدهایشان، رقم زده خواهد شد.

"خدا برزيلی است!"

یک خبر جالب ديگر این است که رئیس جمهور برزیل به خداوند، تابعیت برزیلی داده است. "لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا" روز سه شنبه بعد از اعلام خبر کشف ذخایر تازه و عظیم نفت در سواحل برزیل در اوایل ماه جاری، از روی شعف و هیجان مفرط در کاخ ریاست جمهوری در شهر برزیلیا، جیغ زد و گفت: "این کشفیات ثابت می‌کند که خداوند، برزیلی است!" مجله اکونومیست چاپ لندن هم ظاهرا این ادعای آقای لولا را باور کرده و یکی از مقالات شماره اخیرش را اینگونه نامگذاری کرده است: "شاید خدا در واقع برزیلی باشد."


ولی آقای لولا توضيح نداد که جای سومين کشور نفت خيز جهان در پيشگاه خداوند بايد کجا باشد

دو هفته پیش، شرکت نفتی پتروبراز برزیل اعلام کرد که با کشف میدانهای تازه نفت، ذخائر نفتی برزیل 50 درصد افزایش یافته است. پس "ايمرائو" (برادر) لولا دا سیلوا، به ما هم پرتغالی یاد بده!


لطايف الديسکو

این را شنیدی که یک پسر به دوست دخترش زنگ می‌زند و دستهایش را جلوی چشمانش می گذارد و می‌گوید: من را شناختی؟ از آن ور خط صدایی نمی‌آید. دستهایش را بر می‌دارد و می‌گوید: حالا چطور؟

صدای لطیف دختر از آن ور خط می‌آید که می‌گوید: الهی من خورشید بشم، تو ماه که تا آخر عمر ریختتو نبینم!

بعد هم چون از پسر صدایی در نمی‌آید، دختر ادامه می‌دهد و می گوید: از خدا پول خواستم، بانک داد. درخت خواستم، جنگل داد. اتاق خواستم، خانه داد. می‌ترسم تو را بخواهم و یک گله گوسفند به من بدهد.

پسر از فرط خجالت به جوب می‌افتد. می خواهد ضایع نشود، صدای قوطی در می‌آورد.

اگر خواستید به لطائف دیسکو زمانه جوک بفرستید، به شماره تلفن 0031205682070 زنگ بزنید و جوکتان را برای ما تعریف بکنید. اگر حتی خنده‌دار هم نبود ما اندکی خواهيم خنديد.

در ديسکو زمانه امشب انواع و اقسام آهنگ ها را گذاشتيم، الی بابا کرم. یکی از دوستان خوبم از من می‌پرسید که چرا در دیسکو زمانه باباکرم نمی‌گذراید؟ گفتم: می ترسم سرنوشت آن میخی که به عروسی باباکرم رفته بود، بسر ما بیاید. همان ميخه که رقصید و رقصید تا بالاخره پیچ شد و برگشت. برای اینکه ما هم پیچ نشویم بهتر است در پايان برنامه با آهنگ سنگ فتانه برقصیم. از آهنگهای قدیمی، ولی دوست داشتنی. درست قبل از اين که بگوييم: مواظب خودت باش، بدرود!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)