تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ملکه بريتانيا در ديسکو زمانه

داريوش رجبيان
london@radiozamaneh.com

شنیدن دیسکوی این‌هفته زمانه

ديسکو زمانه اين بار يک خورده شلوغ‌تر است، با آهنگ‌های بيشتر و صحبت‌های بيشتر تر!

آهنگ‌ها از پيشرو و تتلو و گروه بانارو و آرش و ويکتوريا بکهام و آيدين و انريکه ايگلسياس و گروه تاتو و هيچکس و همه کسانی است که هوای ديسکو زمانه را داشتند تا فضای شادش را از دست ندهد.


ملکه اليزابت دوم

صحبت‌ها در باره تازه‌ترين رويداد‌های شنيدنی است. برای نمونه، پوزش بی‌بی‌سی از ملکه بريتانيا. چهارشنبه شب تلويزيون بی‌بی‌سی آگهی يک مستند را پخش کرد که قرار است پاييز آينده به نمايش در آيد. در آن آگهی ملکه اليزابت دوم را می‌بينيم که با تمام جلال و اهتشام سلطنتی‌اش در حال بگو مگو با "آنی ليبوويتس"، عکاس سرشناس بريتانيايی است. آنی، قبل از اينکه از ملکه عکس بگيرد، به او می‌گويد: "تاجتان را از سرتان برداريد بهتر است!" تصور می‌کنی که به ملکه بگويی، تاجت بهت نمياد، ورش دار؟! ملکه دو سه کلمه خشم آلود بيرون می‌ريزد، به نوکرش برمی‌گردد و می‌گويد که حاضر نيست هيچ جزئی از ظاهرش را تغيير دهد و اينکه از اين جور لباس پوشيدن خسته شده و تالار را ترک می‌کند.

حالا بی‌بی‌سی با پوزش از ملکه و آنی ليبوويتس می‌گويد که قضيه در واقع جور ديگر بوده و اين که صحبت ملکه با نوکرش قبل از صحبت او با عکاس و عکس برداری اش صورت گرفته بود و ملکه و عکاس با هم برخورد ناخوشايند نداشتند. مقامات بی‌بی‌سی می‌گويند که خود مستند پنج پاره سوءتفاهمی را ايجاد نمی‌کند که آگهی آن کرده است.


ويکتوريا بکهام

صحبت بعدی‌مان در باره اين است که در آسمان لس آنجلس دو ستاره ديگر افزوده شد و ديويد بکهام با همسرش ويکتوريا بکهام به آن شهر اسباب‌کشی می‌کنند. قبل از عزيمت به آمريکا ويکتوريا بکهام گفته که ادعای برخی (منظورش "ربکا لوس" است) در مورد هم‌خوابگی با شوهرش، نه تنها روابط زن و شوهر را به هم نزده، بلکه باعث تحکيم اين پيوند هم شده است.

و سرانجام از "دانيل رادکليف"، بازيگر نقش هری پاتر می‌گوييم که معتقد است سنش برای بازی در اين نقش همچنان مناسب است. دانيل روز 23 ژوئيه 18 ساله می‌شود و برخی بر اين باور اند که او ديگر نمی‌تواند در نقش هری پاتر بازی کند، چون برای آن نقش پير شده! ضمنا، تازه‌ترين بخش سلسله فيلم‌های هری پاتر همين چهارشنبه شب رکورد پر بيننده ترين فيلم‌های نيمه شب آمريکا را شکست و 12 ميليون دلار درآمد داشت.


هیچکس

در خلال آهنگ‌ها صحبت‌های ديگر هم شده که می‌توانيد در فايل شنيداری اين صفحه بشنويد.

ديسکو زمانه در طول هفته هم باز و قابل دسترسی است: از طريق پيامگير 0031205682070 يا پيک الکترونيک: london@radiozamaneh.com با ما تماس بگیرید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)