تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

پای شکسته آرنولد در کريسمس

داريوش رجبيان
dariusrajabian@gmail.com

برای شنیدن فایل صوتی «اینجا» را کلیک کنید.


آرنولد اشوارتسنگر

آرنولد اشوارتسنگر، ستاره سابق سينما و فرماندار فعلی ايالت کاليفرنيای آمريکا از کريسمس امسال با پای شکسته استقبال کرد. وی هنگام اسکی بازی با خانواده اش در "ايداهو" يکباره ليز خورد و افتاد و برای معاينه به يک بيمارستان محلی منتقل شد. پزشکها به او گفتند که استخوان رانش زير بار سنگين له و شکسته شده است. در حالی که آرنولد از اسکی باز های مجرب است و همه ساله به پيست اسکی "سان ولی" در ايداهو سر می زند. "سان ولی" از تفرجگاههای درجه يک اسکی باز های آمريکا در کوههای آلپ است. حالا آرنولد از بيمارستان مرخص شده است و در خانه اش در سان ولی مداوا می شود. مقامات ايالت کاليفرنيا می گويند که پس از پايان دوره تعطيلات کريسمس آرنولد اشوارتسنگر به لس آنجلس باز خواهد گشت و استخوان رانش را همان جا عمل خواهد کرد.


مايکل جکسون

جکسون و ادامه ماجرا های قضايی وی
مايکل جکسون در کريسمس امسال درگيری های ديگری دارد. سلطان پاپ آمريکا عليه حسابداران سابقش اقامه دعوا کرده است و می گويد که انها بدون اجازه معاملات تجاری ای را انجام دادند که منجر به ميليون ها دلار خسارت شده است. مايکل جکسون ادعا می کند که او از "معامله های غيرمجاز" با شرکت های برنستين، فاکس، ويتمن، گلدمن و اسلون روحش هم خبر نداشته است و حالا می خواهد پولش را پس بگيرد. مايکل جکسون ماه اوت گذشته ماجرای مشابهی را با وکيلان مدافع سابقش داشت. ولی آن دفعه شرکت وکيلان مدافع مايکل طلبکار بود و می گفت که مخارج يک مرافعه ميان مايکل و يک شرکت مالی را دريافت نکرده اند. شرکت مالی "پرس ساينت اکويزيشن گروپ" از مايکل جکسون حدود 50 ميليون دلار طلبکار است. ظاهرا همين درگيری های قضايی و مالی نمی گذارد که مايکل جکسون کار هنری اش را از سر بگيرد. کارنامه هنری مايکل جکسون با ادعا های مبنی بر کودک آزاری جنسی توسط او متوقف شده بود. در حالی که مايکل جکسون سال 2005 تبرئه شد، هنوز هم موفق نشده است به زندگی عادی اش برگردد. اميدواريم اين اتفاق سال ميلادی آينده بيفتد.


جيمز براون

لحظات تلخ کريسمس
و اما درگذشت "جيمز براون" از پيشکسوتان موسيقی "سول" آمريکا اوقات خيلی ها را در ايام کريسمس تلخ کرده است. "جسی جکسون" از رهبران جنبش حقوق مدنی آمريکا براون را يک "نيروی فرهنگی، سياسی و اجتماعی" عنوان کرد. "ليتل ريچارد"، آوازخوان آمريکايی می گويد که "جيمز براون" را به عنوان يک "نو آور و مولد" می شناسد. به ويژه به خاطر اينکه موسيقی رپ هم از آثار جيمز براون سرچشمه می گيرد. جيمز براون روز دوشنبه بطور غيرمنتظره در بيمارستانی در آتلانتا در سن 73 سالگی درگذشت. روانش شاد. خيلی ها معتقد اند که جيمز براون صنعت موسيقی غربی را متحول کرد و انواع تازه موسيقی را آفريد. اگر در موسيقی باز هم انواع تازه ای شکل بگيرد، به شما خبر خواهيم داد، از متفرقات ناسياسی راديو زمانه.

لینک مطالب مرتبط

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)